У Харкові відмовилися дотримуватись у міському транспорті обмежень “червоної зони“

Автор: Марченко Любов

Регіональна комісія із надзвичайних ситуацій забороняє перевозити в громадському транспорті кількість пасажирів, що перевищує половину сидячих місць транспортного засобу. Проте, секретар Харківської міськради Ігор Терехов заявив, що в Харкові не будуть дотримуватися цієї норми, позаяк виконати її неможливо. Замість цього за граничну чисельність пасажирів братимуть 50% наповненості транспортного засобу.

У Харкові відмовилися дотримуватись у міському транспорті обмежень “червоної зони“ - today.ua

Такого висновку Терехов дійшов під час поїздки у новому тролейбусі в П'ятихатках.

"Якщо ми говоримо про місця для сидіння, то, наприклад, тут місць для сидіння - одна кількість, наповнення інше, давайте відштовхуватися від наповненості. Я, як людина, яка ходить по землі, розумію реалії", - заявив Ігор Терехов.

При цьому секретар міськради просить городян дуже зважено підходити до ситуації і пам'ятати, що всі вимоги карантину не народилися на порожньому місці, а обгрунтовані, і що зараз потрібно згуртуватися всім, щоб утримати ситуацію в місті від катастрофи.

Популярні зараз

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

Пентагон розкрив номенклатуру першого пакету військової допомоги Україні: чи дадуть ATACMS

Звичайно, якби у міста була ще тисяча нових автобусів, то їх би випустили в рейси, і можна було б неухильно дотримуватися карантинних вимог. Але, на жаль, можливості міського транспорту не безмежні.

"Ми будемо виходити зі своїх можливостей", - заявив секретар міськради.

У метро скоротять інтервали між поїздами

У Харкові відмовилися дотримуватись у міському транспорті обмежень “червоної зони“ У метрополітені зараз теж вагони наповнені приблизно наполовину, говорить Терехов. Надалі міська влада залучатиме правоохоронців і працівників метрополітену, щоб вони стежили за наповненістю вагонів метро і пояснювали пасажирам, навіщо потрібно дотримуватися цих правил. При цьому міська влада подумує про те, як скоротити інтервал між поїздами, щоби в них не було стовпотворіння. Особливо - в години пік.

"Що стосується інтервалу, особливо в годину пік, подивимося за своїми можливостями, тому що метрополітен має свої можливості, і ми, звичайно, будемо намагатися прагнути до того, щоб скорочувати інтервал між поїздами, особливо в годину пік", - пообіцяв Терехов.

При цьому він додав, що спецперепусток в харківському метрополітені не запроваджуватимуть. Харків не буде наступати на ті ж граблі, на які наступив Київ.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Ні, не буду! Знаєте, кожен нехай вчиться на своїх помилках, а ми будемо вчитися на чужих помилках", - відповів секретар міськради.

Нагадаємо, в Харкові стрімко скорочуються автобусні маршрути. Перевізники не можуть вижити в умовах локдауна і знімаються з рейсів. Так, у місті автобусні маршрути скоротилися на третину.